Wednesday 21 October 2020

 

ck的車
















回到★【目錄】★



我為咗移民英國 ,2004年 喺肥佬咗三次, 第四次終於考牌成功之後, 用咗九萬幾蚊港幣,買咗我第一架車 Ford Fiesta, 香港車牌係LK4670。


喺香港操練咗一年之後, 2005年 我就用貨櫃 裝箱, 連同傢俬雜物 ,搵咗架車去英國, 用£250買咗一個私家車牌 K100CKW。


我揸住呢架福特車仔 ,曾經 徵戰英國大江南北 ,到處露營結寨, 遊山玩水, 留下不少難忘嘅回憶!


到咗2006年, 我覺得 英國嘅 Benz 都好抵買 ,於是我就 用咗萬零磅 ,換咗一部 Mercedes Benz B150, 而且揸住呢部車,踏上征途, 數度遠征法國, 非常威水!


到咗2006年, 我覺得 英國嘅 Benz 都好抵買 ,於是我就 用咗萬零磅 ,換咗一部 Mercedes Benz B150, 而且揸住呢部車,踏上征途, 數度遠征法國, 非常威水!


平治房車需佳, 但維修費卻高昂, 令人咋舌 , 而且我嫌其1500cc 並不夠力 ,所以 到了2008年, 我便把平治賣出 ,買入一架 Ford C-Max ,2000cc的 中型車。


買了 Ford C-Max 之後 第一個行程 ,便是遠佂法國迪士尼樂園。


Ford C-Max 2000cc 的汽車雖然很夠力 ,可是同一時間 卻非常 耗油, 每星期都要入油一次, 非常破費 , 於是 我便改買了 混合電油與電力 引擎 於一身 的 Toyota Prius。


Toyota Prius 第一個遠征地, 便是英國最西南尖端的 Land's End。










回到★【目錄】★


Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]