Wednesday 21 October 2020

 

妻與子

 





















回到★【目錄】★



【Victor 又有天大喜訊】


Victor 繼獲倫敦「西敏寺大學」 university of Westminster 嘅「無條件取錄」資格 unconditional offer 之後, 再下一城!


啱啱收到料, Victor又獲得大學排名榜更高㗎 UCL 「倫敦大學學院」 University College London 嘅「有條件取錄」 資格 conditional offer。 條件就係 出年嘅 A level要有三個A, 但係 Victor喺校內嘅成績, 係兩個 A* 加兩個A, 所以我CK充滿信心 ,十拿九穩, Victor 係應該掂㗎! 所以我CK 非常雀躍, 大肆宣傳, 四周圍唱, 慌死冇人知!



[10:23 pm, 30/05/2020] CK (Chun): 阿仔選擇九月入大學讀嘅科目叫做 「生物醫學榮譽學士學位」 biomedical science BSc honours。 


[5:34 pm, 09/05/2020] CK (Chun): 好在阿仔係免試入學兼夾攞獎學金 ,比一般學生優勝得多。

[5:40 pm, 09/05/2020] CK (Chun): 英國 倫敦 西敏寺大學, 已經接受 阿仔無條件入學 ,兼夾有每年千五磅嘅獎學金。



呢個科目好多間 英國 大學都有, 香港大學都有呢個課程。


 由於阿仔成績好, 校內考試有2A*及2A, 獲得 全英國大學排名榜第九位嘅 ucl University College London 有條件取錄。 但係 阿仔 寧取 排名較低嘅 西敏寺大學 university of Westminster, 除咗因為無條件取錄同埋每年千五磅獎學金之外, 因為 呢種學位 讀完出嚟之後, 僱主唔係著重你嘅理論知識, 而係 著重你 喺行業內 㗎實際 工作 經驗, 讀嗰啲羅素集團 大學 注重 學術 理論,忽視 工作 實踐, 希望你讀埋碩士博士, 作學術研究。 


西敏寺大學 呢個四年制課程 特別之處, 就係讀完兩年理論之後, 第三年 就係 「實習年」 sandwich year, 受聘 獲得切切實實嘅就業經驗, 然後先至返大學讀埋第四年。 畢業之後 就馬上獲得「英國生物醫學科學研究所」IMBS 執照, 馬上可以就業, 仲可以 向「健康與護理專業委員會」HCPC 申請生物醫學科學家註冊。 而 UCL 嘅學位可能喺理論上猛啲 ,威啲, 但係佢要再 接受IMBS 嘅考試, 合格之後先至攞到執照 嘅專業資格, 所以喺就業上就慢咗一步 ,輸咗一皮。


英國 呢個行業 嘅僱主著重實際經驗 , 不重視 大學 名氣,係寧取 西敏寺大學 ,而不取ucl 嘅, 所以 西敏寺大學嘅就業機會係高一線。 對於 CK 呢個 老人家嚟講, 我唔理阿仔讀咩科, 總之要有專業資格 , 讀完出嚟 穩穩陣陣實有得撈, 咁我就放心㗎啦, 所以佢唔讀排第9嘅ucl ,我都唔反對, 仔大仔世界, 前程在佢手, 由佢自己選擇囉。 英國最大嘅僱主 「英國 醫療系統」NHS 咁多工作崗位, 阿仔點都會搵到個位坐卦。

[10:23 pm, 30/05/2020] CK (Chun): https://www.westminster.ac.uk/biological-and-biomedical-sciences-courses/2020-21/september/sandwich/biomedical-sciences-bsc-honours


課程總結


 生物醫學科學關注人體在健康和疾病方面的詳細研究,重點在於對疾病狀態和所涉及機制的診斷和理解。


 在第一年,您將學習重要的基礎科學,包括生物化學,細胞和分子生物學以及人體解剖學和生理學。


 在第二年,您將對各種疾病過程有更深入的了解,並結合用於輔助診斷和治療的實驗室程序原理。


 在第2年和第3年之間,通常在生物醫學診斷實驗室,製藥行業或研究機構中 進行實習 sandwich year,是一個體驗工作現實的絕好機會。 您將把在大學所學的知識付諸實踐,學習新技能並獲得動手實驗室的經驗。 所有的就業機會都是競爭性的,您將得到部門,職業發展中心和大學的就業官員的支持和指導。


作為入學年的一部分,您將參加一個學術課程,該課程將為您的學位做出貢獻,並在適用的情況下,獲得生物醫學科學研究院的資格證書。 sandwich year 可以在英國或國外進行。


 在第3年中,您將重點研究疾病的複雜性質,因為它會影響特定的生物系統。 您還將研究血液學,臨床免疫學,細胞和分子病理學,臨床生物化學和醫學微生物學中使用的實驗室程序,以診斷和監測疾病。 您還將承擔一個重大的研究項目,這將使您能夠發展進行真正的科學探究所需的技能。


專業認證

 該學位獲得了生物醫學科學研究所(IBMS)的認可。 榮譽畢業生可以通過適當僱用和完成IBMS合格證書滿足HCPC附加能力要求的條件,向健康與護理專業委員會(HCPC)申請生物醫學科學家註冊。


 該課程獲得皇家生物學學會的認可,目的是部分滿足成員資格和特許生物學家(CBiol)的學術和經驗要求。


 程序規格

 有關課程結構和模塊的詳細信息,以及如何教授和評估您的課程,請參閱計劃說明。


 職業發展

 隨著由3,000名雇主組成的全球網絡的不斷壯大,我們的職業和就業服務部將在這里為您提供支持,以發揮您的全部潛力。

[10:23 pm, 30/05/2020] CK (Chun): http://www.sbms.hku.hk/education/undergraduate-education/bachelor-of-biomedical-sciences/introduction


生物醫學學士學位(BBiomedSc)計劃於2012-13學年推出。 這是一個為期四年的全日制學分制課程,可授予生物醫學學位。


 該計劃旨在利用重要的生物醫學學科的廣泛但核心的知識來培養畢業生。 他們將接受過良好的培訓,可以在廣泛的領域發展職業,例如在大學,政府或醫學實驗室的研究; 製藥,診斷,醫療設備和實驗室儀器儀表行業的研發; 與藥品,診斷和治療產品有關的管理和業務發展; 臨床試驗管理; 媒體和傳播; 政府部門的健康促進,醫院管理和醫療保健計劃; 和教學。 他們還將為將來的MPhil / PhD學習或尋求醫學課程奠定良好的基礎。




CK 遍讀古文及古詩詞, 學富五車, 可以出口成文, 下筆洋洋萬言, 是個天生的作家。 可是另一方面, CK 思想洋化, 全盤擁護西方 普世價值觀, 可以講五種外語。 但係 ck行不改名,坐不改姓, 本名 「王鎮祺」,親友叫我做「阿祺」,係 政府打工 叫做Wong Chun-ki , 個個都叫我做ck, 或者 少數人 叫我做「阿王」。 嚟到英國, 入鄉隨俗,個名要倒轉嚟寫, 叫做Chun Ki Wong, 嗰個「鎮」字, 本來係我嘅middle name, 嚟到英國就變咗first name, 鬼佬 鬼婆問你個名, 就係問你嘅first name ,所以除咗教會中人 叫我ck之外, 我同所有鬼佬朋友醫生護士講, 我個名叫做Chun, 於是個個鬼佬鬼婆都叫我做「鎮」Chun。所以我有四個稱呼, 一個叫「呀祺」, 一個叫「阿王 」,一個叫ck,一個叫Chun, 我 做專欄作家 寫中文稿, 用嘅筆名 就係ck Wong,雖然是思想洋化 ,但行不改名,坐不改姓, 冇改到咩英文名。 反而我個仔未出世嗰陣, 我已經諗住要帶佢嚟英國, 所以為咗方便 佢喺英國嘅生活, 我喺香港出世紙報佢個中文名, 做「王曉樂」, 英文名就叫做Victor Wong, 唔係叫做Wong Hui-lok, 所以佢攞英國護照, 駕駛執照, 銀行戶口,都係叫做 Victor Wong, 所有 鬼仔鬼妺都叫佢做Victor,方便佢喺英國讀書同搵食。




我講過我係臨危不亂 ,談笑用兵 , 泰山崩於前而色不變, 黃沙百戰穿金甲 , 係我嘅意志, 不破樓蘭誓不還 ,係我嘅毅力 ;性格既可外向, 君臨天下 ,開口滔滔不絕,亦能內斂,孤室獨處  , 下筆洋洋萬言;集理性與感性思維, 科學及藝術觸覺 於一身, 用左手可編寫精密電腦程式, 用右手寫卻是專欄作家; 思想速度快, 表達能力高, 多才多藝之處,不勝枚舉!


但係alice就係極為騰雞 之人, 發生咗咩芝麻綠豆小事,佢都係徬徨無計, 把持不定,六神無主, 所以佢係極度依賴 我幫佢 ,出謀獻策, 當機立斷, 在每日生活中, 在此異域, 出頭代言  與及 捉刀行文。


Victor 就性格 陰柔內向 , 沉默寡言 , 生性孤僻 , 說話陰聲細氣 ,不善辭令 , 不苟言笑 , 冇同學,冇朋友, 零應酬, 零社交, 由朝打機打到晚 。


阿仔選擇九月入大學讀嘅科目叫做 「生物醫學榮譽學士學位」 biomedical science BSc honours。 


呢個科目好多間 英國 大學都有, 香港大學都有呢個課程。


 由於阿仔成績好, 校內考試有2A*及2A, 獲得 全英國大學排名榜第九位嘅 ucl University College London 有條件取錄。 但係 阿仔 寧取 排名較低嘅 西敏寺大學 university of Westminster, 除咗因為無條件取錄同埋每年千五磅獎學金之外, 因為 呢種學位 讀完出嚟之後, 僱主唔係著重你嘅理論知識, 而係 著重你 喺行業內 㗎實際 工作 經驗, 讀嗰啲羅素集團 大學 注重 學術 理論,忽視 工作 實踐, 希望你讀埋碩士博士, 作學術研究。 


西敏寺大學 呢個四年制課程 特別之處, 就係讀完兩年理論之後, 第三年 就係 「實習年」 sandwich year, 受聘 獲得切切實實嘅就業經驗, 然後先至返大學讀埋第四年。 畢業之後 就馬上獲得「英國生物醫學科學研究所」IMBS 執照, 馬上可以就業, 仲可以 向「健康與護理專業委員會」HCPC 申請生物醫學科學家註冊。 而 UCL 嘅學位可能喺理論上猛啲 ,威啲, 但係佢要再 接受IMBS 嘅考試, 合格之後先至攞到執照 嘅專業資格, 所以喺就業上就慢咗一步 ,輸咗一皮。


英國 呢個行業 嘅僱主著重實際經驗 , 不重視 大學 名氣,係寧取 西敏寺大學 ,而不取ucl 嘅, 所以 西敏寺大學嘅就業機會係高一線。 對於 CK 呢個 老人家嚟講, 我唔理阿仔讀咩科, 總之要有專業資格 , 讀完出嚟 穩穩陣陣實有得撈, 咁我就放心㗎啦, 所以佢唔讀排第9嘅ucl ,我都唔反對, 仔大仔世界, 前程在佢手, 由佢自己選擇囉。 英國最大嘅僱主 「英國 醫療系統」NHS 咁多工作崗位, 阿仔點都會搵到個位坐卦。


回到★【目錄】★


Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]